onsdag 15 december 2010

Mörkret och kylan

Vaknade och kunde inte somna om så kändes lika bra att gå upp när jag ändå skulle upp vid 8tiden för att hinna packa och duscha. Men det är så kallt så mest av allt vill jag nog egentligen bara krypa ner under ett täcke i soffan tills det blir varmt igen. Är ungefär -17 ute nu och när jag la mig igår var det -20. Någon måste ha missuppfattat det där med att det skulle vara okej. 20 minusgrader är okej i min frys (och det mest för att det inte verkar gå att ställa om den) men inte någon annanstans. Om knappt 4 timmar går iaf mitt tåg mot Göteborg, mitt inte vårat, för Tommy är för sjuk för att åka. Känns jätteledsamt verkligen, hade sett framemot att vara nere med honom när det är juligt och underbart i Gbg så länge nu :/. Men men, han får fixa ett killer b-day party till mig på måndag istället ;D haha

Ska krypa upp i soffan en stund nu iaf. Ha det fint och ta på er vantar om ni går ut!

Inga kommentarer: