torsdag 16 december 2010

Early morning

Behöver egentligen inte vakna förrän om en timma men kunde inte hålla mig vaken tillräckligt länge igårkväll för att kunna sova så länge. Vid 10 igår sa jag till mamma att om jag lägger mig nu vaknar jag vid 5, så jag höll mig vaken till strax efter midnatt och vaknar ganska exakt 7 timmar senare, precis som förutspått. Gick bort till tvättstugan för att kolla om det var ledigt men får snällt vänta till min tid klockan 9 för 45J tvättade. Är iaf plusgrader, blåser halv storm och isbana utanför vårat hus. Kommer vara ännu mer isbana när det går ner på noll igen och det som tinat fryser på igen ^^ Yaaaay :P

Dagens planer är iaf nått i stil med
  • Tvätt
  • Gå till Jerkstrands och beställa tårtor
  • Plugga
  • Käka Subway med Elin
  • Jul på Liseberg med först Elin och sen Jimmy
  • Åka med Jimmy ut till Bollebygd

Nu ska jag dricka kaffe och äta skinksmörgås :)

Inga kommentarer: