onsdag 6 oktober 2010

Redo för en early morning?

Imorgon början jag skolan klockan 9 och tack vare Dalatrafik måste jag infinna mig på högskolan 3 minuter i 8 eftersom att nästa anknytning från Avesta är uppe 9.05, lagom drygt. Men jag måste säga att även om min buss går kvart i sju här ifrån så är det ganska mysigt att sitta i Ljushallen som nästan är helt tom och dricka te och läsa någon bok (naturligtvis i studiesyfte), imorgon blir det förmodligen Dracula.
Ska träffa Lina imorgon också när hon slutar vid tolv, ska bli jättekul, saknar henne massa nu när hon var tvungen att gå om engelska 1, har inte sett henne sen mitten på maj liksom. Det är ju för sjuttsiken nästan ett halvår ._. Haha men ska iaf släpa med Tommy bort till Tempo nu för jag känner att jag måste få äta lite godis idag trots allt. Det och kura ner mig i soffan med en filt och titta på nån film. Är ruggigt kallt ute idag alltså!

Puss<3<3

Inga kommentarer: