onsdag 6 oktober 2010

Äckel-SJ

SJ är ju fantastiska... förra veckan tänkte jag: jag väntar några dagar med att boka biljett till gbg den 22 dec så att dom hinner släppa hembiljetterna för för den 30e också... nu, 5 dagar senare är en biljett som gäller om 3 månader 100 spänn dyrare. inte helt okej. dessutom tvungen att betala 60(!!!) spänn i fakturaavgift eftersom jag inte hade pengar på kontot just nu... pepp man blir, verkligen. Vågade inte vänta två dar tills jag hade pengar för då kanske biljetterna kostat 100 spänn mer igen -.-
 
Blir så otroligt förbannad. hade tänkt att jag skulle betala 375 spänn för två tågbiljetter typ och nu får jag betala ca 560 spänn istället. det är bara inte okej. Inte när det rör sig om biljetter jag ska utnyttja om 3 fucking jävla månader

Inga kommentarer: