fredag 2 oktober 2009

Up up and away

Gick upp klockan åtta idag fast jag inte börjar förrän klockan halv tolv med studiegrupp och inte behöver gå hemifrån förrän klockan elva. Jag har nämligen tänkt att jag ska försöka lägga mig senast tolv när jag är ensam och vakna senast åtta. Alltså inte sova mer än åtta timmar. Och jag är ju faktiskt piggare nu än jag brukar vara annars så. Nu är det dock lite tråkigt eftersom jag inte har tvkanaler eller spelkonsol eller nått då men. Funderar på att lägga mig i sängen med Pet Sematary och läsa lite innan jag börjar plugga. Får se hur det blir.

Har iaf studiegrupp halv tolv och sen storgrupp mellan ett och fyra. Usch för tre timmar. Tyckte hela skiten kändes meningslös förra gången nämligen. Får ut så fruktansvärt mycket mer av seminariegrupperna.

Tommy kommer iaf till mig eftermiddag/kväll och han ska få hjälpa mig att storhandla. Har INGENTING hemma just nu. Typ, ketchup bara. Sen ska jag städa också. Roligare att sätta sig i soffan och mysa om man känner att det faktiskt blir något bra som man förtjänat än att det bara är en del av vardagen. Det är då det blir tråkigt så.

Btw, Det är svinkallt i min lägenhet och med största säkerhet äckligt mycket kallare ute ._.



Inga kommentarer: