tisdag 13 oktober 2009

Meningslöshet

Det händer ju ingenting här, vad ska jag då skriva om liksom?
Inte för att det är någon som faktiskt läser men ändå. Känns så onödigt, och det faktum att jag vet att jag inte har nått att skriva om gör mig ännu mer deppad.
Bakade iaf igår! Blev chokladmuffins med marshmallows och cornflakeskakor. Namnam!




Annars händer verkligen inte mycket förutom skolan. Min soffa kom åkandes i lördags och sen var vi på Tommys kusins 30årskalas. Fick spö utav Sofia i bowling och sen åkte vi hem till John och chillade med honom, Emil och Lyret. Acke skulle också vart med men precis när jag hämtat honom och Lyret och vi kom till Krylbo så ringde hans morsa och han var tvungen att åka hem. Tommy fick iaf en röd lysrörslampa av John eftersom John var skyldig honom en lampa och jag hatar att se på saker i totalmörker.

Nu nyss var jag precis ute på balkongen i 2 sekunder för att ta en bild (i trosor och t-shirt) och det var så kallt så jag kunde dö. Så nu sitter jag med tjocktröja, mjukisbyxor och tjocka stumpor istället :P

Är uppe såhär tidigt för att jag har en massa massa disk som jag inte orkade ta itu med igårkväll så jag ska väl göra det snart är det tänkt. Aja. Ha så kul...



Fucking iskallt ute

Inga kommentarer: