torsdag 1 oktober 2009

Romeo was bleeding..

Är tillbaka i Falun och har äntligen fått mig själv att ringa till Tele2, efter en massa förklaringar, och ett samtal till en annan avdelning visade det sig att jag hade rätt och min lägenhet visst existerade. (29 c-f fanns bara i deras register, inte a och b), så i början på nästa vecka får jag iaf min digitalbox med mitt nöjespaket!

Då får jag, utöver de kanaler jag redan har (1,2,4,6, barnkanalen) dessa kanaler i min lilla tv:


Och när jag om några dar får mitt playstation också så är det ju bara helt underbart <3

Skulle egentligen simmat med Tessan idag men känner mig lite för förkyld och lite för mensvärkig för det men ska nog försöka cykla en bit iaf. Åtminstonde en halvmil.
Imorgon kommer Tommy och jag tänker tvinga med honom och storhandla :)

Inga kommentarer: