tisdag 13 oktober 2009

McD och Lagerhous

Fick all disk avklarad imorse och lika så¨seminariumet. Handlade dock inte om det det skulle eftersom nästan inga kunnat se föreläsningen och läst texten som det skulle vara baserat på pga att fronter varit nere större delen av helgen.

Sitter iaf på McD i Kupolen i Borlänge och käkar en QP Cheese till brunch. Väntar på att jag ska ta bussen till avesta och min kärlek. Har köpt badskum i form av fingerfärg :D

Inne på Lagerhous blev det lite shopping iform av ett te som luktade jättegott, en "kärleksdryck" och decilitermått. Insåg igår när jag bakade att man behöver mer än ett :p

Ajja. Ska käka upp min hamburgae och springa på toa innan bussen går. Puss

1 kommentar:

Jimmy :^) sa...

Soffa, chokladmuffins, QP med EXTRA cheese. *-)

Ingen idé att jag ens försöker motivera dig. :O