tisdag 30 november 2010

Day 04 – What you ate today

Hoppade över dag 3 eftersom jag skrev en del om mina föräldrar när jag presenterade mig själv så here we go.

Började min dag med att toktrött hasa mig upp vid 10-halv 11 och fann frukostätande lite överflödigt då jag hade lunchplaner vid tolv-snåret. Mötte upp Tajana och Carl i Nordstan och vi gick och käkade pasta och salladsbuffé uppe på restaurangbalkongen. För mig blev det fullkornspasta med en pepparpastasås med fläskkött i och lite pastagratäng som var yummie. Dock var inte buffén såpass god att det kändes värt att fortsätta äta när man började känna sig mätt. Vill klaga lite på salladsbuffén dock, tycker det är lame att kalla det salladsbuffé när det som man har i en vanlig grönsallad är det enda som erbjuds.

Efter detta har jag även druckit en chailatte från expresso house som inte smakade helt rätt. Då har mio i vasastan eller avestas corner grymt mycket bättre chai latte enligt mig.

När jag kom hem nyss var jag dålig flicka och käkade en påse lantchips med lök och gräddfilssmak. ^^

Inga kommentarer: