måndag 14 juni 2010

God måndag

Hade en dålig natt, men det rör bara mig och Tommy och några utvalda vänner. Vi är bäst iaf och jag älskar honom. Sitter i min säng hemma hos pappa just nu och väntar på att Elin ska ta tåget från Göteborg. Jag ska hoppa på det i Bollebygd och vi ska på Elins linne-jakt i Borås. Blir nog en sväng ut till Nelly också. Bara för att liksom.

Har fyllt i csn-papper för sommarkursen jag ska läsa och jag har fått adressen till min gamla seminarieledare så jag kan skicka in mina VFU-papper för förra terminen. Gillar att jag ringde pappa och frågade efter kuvert för att få veta att dom legat där dom legat de senaste 20 åren. Kände mig jävligt smart dr måste jag poängtera.

Har också fått veta att jag blivit godkänd i litteraturen och att jag och Lina måste göra phonetics omtentan med distansarna. Scary. Känns ju kul när Kostia sagt flera ggr att det blir en omtenta på campus lixx.

Aja iaf, nu ska jag plocka ihop mina grejjer lite smått och göra mig iordning. Åker väl om cirkus en timma tror jag.

Btw, ska baka tårta imorgon så om nån har nått bra tips på jordgubbstårta så holla at me!

1 kommentar:

Alice sa...

Hoppas allt blev bra gen vad den än var <3