torsdag 6 augusti 2009

Sommaren är här idag <3

Vaknade imorse, klockan halv tio. Och eftersom rullgardinen var nerdragen och dörren täckt så kunde jag inte se om det var fint väder. Lite småmörkt i mitt rum sådär. Så gick jag upp för att gå på toa och öppnade dörren ut till "baren/hallen/vardagsrum 514" och strålande solsken slog emot mig. Gick tillbaka till mitt rum och satte på mig bikini och gick ner till sjön, Tommy den mesen ville inte följa med och tittade på mig som om jag var dum i huvudet när jag frågade. ^^

Det är väl cirkus 18 grader i sjön tror jag, jättehärligt att bara kasta sig ner i vattnet och simma tvärs över kortsidan av sjön, och sen tillbaka för att tvätta håret och sen i igen. Och sen gå upp och sätta sig och äta frukost i solen.

Komsi <3


1 kommentar:

Kajsa sa...

Jag vill komma och hälsa på i veckan!! någon dag med bra väder!!