tisdag 16 juni 2009

Suzy was a psycho, but she looked good

Do you wanna play?
Well you don't have a choice
Stand up alive
Cause the music hasn't died yet


Just nu känns min blogg lite som nått döende djur som ingen bryr sig om. Men jag har liksom ingen inspiartion eller lust till att sitta inne vid datorn..

Så vad har hänt sen sist?
Bell tog studenten.
Vi fick 14/20 rätt i musikquizet.
Jimmy byggde ett hus av margarin och eldade ner det.
Jag och Elin drack vin på victoria, hittade en egen blondinbella och en knäpp gubbe skrek på oss på ica focus.
Jag, alice och elin åt lunch på café Vasa.
Jimmy hade släktkalas och jag städade mitt rum.
Jimmy klarade teorin, fyllde 18 och vi åt lunch på Jensens i borås.
Jag hittade viol-candyshot-extrakt.

Det är väl det ungefär.
På torsdag åker jag till Avesta och stannar till 5e juli.

1 kommentar:

T sa...

Tror du WWF kommer beskydda din blog?