fredag 5 juni 2009

From the strangers to these dangerous faces you kiss

Träffade Kajsa igår för första gånger på evigheter. Har liksom inte trffat henne efter det att hon blev blond, och det var ett bra tag sedan. I vilket fall så åkte vi ut till Allum, jag köpte 3 par skor på skopunkten och Kajsa ett par. Vi käkade lunch på Max och satt och pratade massa och hatade jobbiga småbarn.

Kajsa fick sin beloved paljettjacka från bikbok för halva priset. Röta som fan. Och jag hittade ett linne på årets Fashion Against Aids kollektion. Åkte tillbaka till stan och pappa hmtade mig och vi åkte till Bolle.

Nu ska jag börja packa flyttkartonger och ikvll blir det Forever in your name, på henriksberg med elin.

pusspuss

Dessa köptes dock i svart... Fanns bara i vitt på hemsidan..


2 kommentarer:

Linda sa...

Dem två understa skorna var hur snygga som helst, och de med rosett har jag velat ha riktigt länge :)

Sean Daley sa...

You know this town ain't as cool as it used to be
When the lions, tigers and bears would stare at your jewlery