tisdag 2 juni 2009

Studentpresenterna avklarade...

Har spenderat dagen med Bell, först i stan och sen hemma hos mig. Vi strosade runt ett tag och sen införskaffade vi Ericas studentpresent och gick och åt lunch på paprika. Kycklingsallad såklart. <3
Satt där och grejjade en stund och sen tog vi ettan hem till mig och smet in i grönsaksaffären på Munkebäckstorg och köpte hallon och jordgubbar. Yummie!

Satte oss sen och grejjade med andra presenten och vi är nästintill klara nu. Äntligen.
Vi ska träffas imorgon vid 12tiden och sen gå på Ericas utspring vid 13.30 och sen studentmottagningen efter det. Sen någon gång vid 4 tiden ska jag iväg till Rickards mottagning hade jag tänkt. Jag och Elin lyckades äntligen komma på vad vi ska köpa nämligen. Enkelt blire och nått som de flesta brukar uppskatta. :)

Nu är jag fruktansvärt sugen på nått gott, funderar lite på att baka något med bär i kanske?

I'll keep you updated <3

Inga kommentarer: