söndag 5 oktober 2008

Flugsvampsinvasion

Hej.
Jag är dålig på detta just nu så här kommer en liten update.
Jag har spenderade senaste tiden med inget annat än tröstshopping. Jag borde sluta med det men det känns så bra. Det är liksom det enda som är bra just nu. Har en ny samling feberprickar under ena ögat nu och sen en massa utspridda i hela ansiktet. Men ingen feber. Dom kom när jag stod böjd över toastolen och spydde. Jävligt charmigt. eller absolut inte.
jag vet inte vad jag ska skriva. vill inte va emo och då finns det inte så jävla myckewt tyvärr.

men.
alla ni som gnäller över era små världsliga problem. vänta tills eran mamma får sitt andra cancerbesked på 11 månader. eller vänta tills eran mamma inte gör annat än att klaga och skrika (inte min, någon annans :/ ) sluta gnäll över att allt är likadant när ni inte gör det minsta för att ändra på det. det blir inte bättre av sig självt. livet blir inte roligare för att man super sig till minnesluckor hela tiden. herregud skärpning nu.

Inga kommentarer: