tisdag 14 oktober 2008

Det närmar sig

Jag känner att jag börjar bli nervös nu. Om en vecka läggs mamma in och onsdag nästa vecka opereras hon. Jag mår helt knas i huvudet och när jag gör det får jag ofta fysiska syptom, så om det är det eller hösten som gör att jag sitter med feber just nu kan jag faktiskt inte svara på. Jag vet bara att jag vill göra ingenting så man slipper tänka, eller precis allting så man slipper tänka. Och så är Alice sjuk också. Hon var på akuten igår igen och dom gav henne tabletter och sa att hon skulle få röntgentid inom de närmaste VECKORNA!!! Mamma har fått sina akuta tider på max 2 timmar. Tycker det verkar lite konstigt att hon får vänta så länge när det är andra gången hon är inne. Jag vill bara att ska vara friska och må bra. Är det verkligen såp jävla mycket att begära? Jag orkar inte när allt bara rasar samman.

1 kommentar:

Anonym sa...

usch, ibland är sveriges vårdsystem åt helvete! läste i våran tidning idag att det är ju asmånga som dör i onödan för att sjukhusen är så jävla inkompetenta.. ne usch! hoppas allt blir bra snart för dig moa :)