söndag 21 september 2008

tic tac tic tac

Hej,
Någon som undrar när jag lyckades ta mig in i sömnens värld idag? Jo någon runt 06.00 skulle jag tro att det var. Så jag lyckades naturligtvis inte ta mig till jobbet. (Jag skulle skrikigt åt första person som lät bitchig mot mig ändå så det var nog lika bra)

Tror att jag ska ringa in imorgon och be dom avboka lite på mig denna veckan. För jag tror det är det att mamma kanske har ny cancer som gör att jag inte kan sova om nätterna. Dom hittade nmligen en knöl och imorgon ska dom ta cellprover och på onsdag får vi veta. Drför tror jag att jag bokar av tisdag och onsdag. Risken finns ju att jag kommer behöver gråta rejält på onsdag så.

Har vart uppe hos Bell i några timmar nu iaf. Väldigt trevligt. Vi bestämde att vi skulle försöka fånga Erica på lördag och ta en fika eller något. Så länge sen nu. Tråkigt att vi nästan bara ses när någon fyller år eller nått i den stilen.

PEACE<3

Inga kommentarer: