söndag 21 september 2008

Insomnia kicking in.. Again..

Det verkar tyvrr inte bättre n att min demon från januari tittar fram igen. Har haft svårt och sova hela veckan och just nu borde jag rent teoretiskt vara dödstrött men istället sitter jag här klarvaken. Igår somnade jag klockan 5 på morgonen. Låg flera timmar och bara stirrade och försökte somna med uppenbarlogen utan något lyckat resultat. Eftersom jag sov millimeterdjupt blev jag även väckt när mamma och jimmy gick upp vid kvart över 8. (vem fan gör det på en lördag kan man ju undra?!) Och kunde heller inte somna om eftersom att dom satt i köket i viskade. Blev drför heller inget jobb för mig. Jag åkte ill Bol,le med Jimmy och gick 2 timmar och plockade löv, sen på kvllen blev det en 2 timmar basket också. och har inte alls druckit mycket. JAg borde vara jttetrött men r helt klarvaken. Inte pigg men ndå klarvaken.

Jag avskyr det.


Jag har köpt en ny mobil också. Övervägd impuls kan man väl säga. Jag skulle ändå göra det.
Blev en SonyEricsson, trots att jag egentligen ogillar dem så tycker jag att de har så mycket fördelar så jag får lära mig att tycka om nackdelarna helt enkelt. Den lila är det jag har köpt. Så den borde väl komma i början av nästa vecka :)

PEACE OUT<3

Inga kommentarer: