fredag 12 september 2008

Taggtråd i halsen

Hellu..

Hur mår ni? Jasså det var kul att höra. Själv mår jag skit. Vaknade imorse, läs vid halv 12, med en stor klump i halsen och en liknande i näsan. Knns som om jag har taggtråd i halsen när jag sväljer och liiite feber finns det nog men jag hittar ingen termometer så det kan jag inte veta säkert. Jag har tittat i alla möjliga skåp och lådor men jag hittar ingen ändå. Så går det när man inte bor hr så ofta. Saker och ting flyttar sig från sina givna platser från 18 år tillbaka...

Men jag har iaf lovat pappa attjag städa huset idag så jag får väl börja och se hur mycket jag orkar. Ska ta och ta lite först. Fast jag är inte hungrig. Kankse bara blir lite passionsfrukt så får vi se om aptiten kommer med stdningen.

PEACE <3

Ps. Jag tror att jag ska åka till Borås och köpa en ny mobil imorgon. Ds.

Inga kommentarer: