fredag 1 april 2011

jordgubbar och gråa moln

Är tråkigaste tråkmånsvädret ever ute idag. Väldigt svenskt. Lite regn, lite slask (pga gårdagens snö) och lite blåst och lite mellantemperatur. Satt iaf till halv 4 och kämpade med den där jävla exeminationsuppgiften och har nog aldrig känts så hemskt att behöva lämna in något jag skrivit. Usch jag bara ser U:et stirra på mig. Fattade verkligen noll!


Nu är iaf jag och Tommy nere hos mig och vi har vart en sväng till systemet och köpt lite öl och vin och en sväng till coop och köpt grejjer till thaigryta. Köpte jordgubbar också, en liten ask kostade 10 kronor och dom såg så snälla och glada ut :) Blir chillmode ikväll och ska försöka somna absolut senast tolv så man är pigg till högskoleprovet imorgon.

Lite webcampics från dagen...



Inga kommentarer: