måndag 24 maj 2010

Sol och shopping

Tog vagnen ner till stan, fick lite kort varsel, och träffade mamsen som såg skitläskig ut efter att ha varit hos ögondoktorn. Ena pupillen var så stor att irisen knappt syntes och den andra var pytteliten som dom ska vara en solig dag som denna. Har köpt en nya högtalare till mammas dator och en ny lasermus då jag och Jimmy igår upptäckte att den som med mammas nya dator var en KULMUS?! Vad hände där kan man ju fråga sig. Köpte en rockring också, precis som jag skrev. Det är kul fast jag suger haha! Sen blev det lunch på Jensen vilket kanske inte var det bästa alternativet men mammas alternativ var McD och där tänker jag då defenitivt inte äta så.

Kommer lite bilder från helgen här också :)



1 kommentar:

Tommy sa...

Jag skulle behöva en kulmus! :O Var hittar man sådana?