söndag 23 januari 2011

Sunday, snowy sunday

Då är det söndag den 23e januari då. Imorgon börjar vårterminen och jag ska läsa religionsvetenskap på distans. Idag ska jag se till att allting fungerar så jag är redo att sätta igång imorgon. Installera connect på både min och Tommys dator och leta upp mitt headset. Ska läsa lite vetenskapsteori för nybörjare också. Det blir nog fint.

Det jag gillar mest med distansen är att jag kan vara nere i Göteborg mycket med om jag vill, jag är inte bunden till att åka till campus titt som tätt. Deppade ihop igår igen, över att världen stänger vid 3 här i Avesta. och att det bara gick en film på bio. Och i en enorm salong var kanske 20 platser bokade. Det känns så ledsamt. Jag gillar människor. Jag behöver inte ens umgås med dom, gillar bara att ha människor omkring mig. Nu ska jag dricka en Nutrilett hot & cold. Gillar att man kan dricka den varm, gillar inte att alla nutriletts chokladsaker ha en svag svag bismak av banan. Sånt ska man skriva på kartongen tycker jag.



Inga kommentarer: