torsdag 8 juli 2010

Naturdiet

Käkar naturdiet igen och tänkteberätta vad jag tycker om deras olika shake-smaker :)
http://www.naturdiet.se/



(Tänker börja med att säga om ni ska käka det här, jämför priser i olika affärer för det är ganska dyrt ändå. Förra veckan köpte jag ett 25pack på Hemköp, det gick på 199 kronor. Två dagar senare såg jag att exakt samma paket bara kostade 168 kronor på Willys, vilket enligt mig är en enorm skillnad. )


Smakar sådär, skitäcklig de första gångerna men den blir bättre när man vant sig vid den.








Tycker att denna smakar som någon medicin man åt när man var liten. Absolut inte god!

Denna gillar jag! Fruktig och mysig och helt okej.

Ungefär som smultronen, lite jobbigare smak men går också ner finfint. Finns dessutom på tex Rusta för ynka 99:-


Smakar lite som kall latte fast med knasigare konsistens såklart. Gillar den, den smakar vad det står att den ska smaka så. Brukar också finnas på typ Rusta och Lidl för ynka 99:-

Min favorit av Naturdiets smaker, smakar choklad som den lovar helt enkelt.
Har även testat Nutriletts chokladshakes och tänkte att jag skulle säga vad jag tycker om dom också (dom va på rea). Och jag säger nej nej nej. Mycket obehagligare konsistens än Naturdiet och deras Choklad-shakes har dessutom en stark bismak av banan. Och som människa som absolut avskyr banan över allt annat var det vidrigt att hälla i sig dessa shakes.

Inga kommentarer: